Oldalak

2011. február 8., kedd

Végleg megszűnt a Wizz velencei járata

Folytatódik a kavarás a Wizznél, s egye rosszabb hírek jönnek. A múlt héten még úgy tűnt, másfél hónapra szűnt meg a trevisoi járat, mára kiderült, örökre. Pontosabban kivették a nyári menetrendből és egy olvasónknak az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy október végéig nem lesz. Az viszont nyilvánvaló, hogy ha nyárra nem merik bevállalni, akkor télre se fogják. Nagyon nem örülünk, nagyon rossz jel, azt meg főleg nem tudjuk, hogy pl. Forliba mitől van több utas, mint Velencébe. Mostantól senki se legyen biztos abban, hogy nem törlik hirtelen olasz járatát akár pár héttel indulás előtt.

Na most akkor összegezzünk és vonjunk le kézenfekvő tanulságokat.
A Wizz főszezonban sem meri üzemeltetni heti 2-szer sem a járatot a világ egyik legnépszerűbb turista célpontjára. Vagyis nincs annyi utas, hogy eltartsa a járatot még úgy se, hogy nyáron Velence mellett ez jó volt olyan hajdanán népszerű, de még ma se teljesen magyarmentes üdülőhelyekre, mint Bibione, vagy Jesolo.
Lehet, hogy a magyar nem utazik, pontosabban nem utazik repülővel turistáskodni. Nagy jóindulattal arra tudunk csak gondolni, hogy a Wizz a munkásforgalomban bízik, biztos több magyar jár haza Bariból, meg Foriból, mint amennyi Velence környékéről. Nagy marhaságnak hangzik, de nincs sok más magyarázat arra, hogy azok a járatok még maradnak a menetrendben.
Lehet még a bezárás oka az, hogy ez már régi járat, így a reptereknek többet kell fizetni, pl. Ferihegyet sem lehet már erre az útirányra ingyen használni, míg pl. a tavaly indult Bariba még igen. Így még veszteségesebb lehet ez az útvonal.
De mindezzel együtt nem tudunk sajnos mást mondani, mint hogy mostantól Rómán kívül egyetlen olasz útvonal sincs biztonságban a Wizznél. Mi biztos nem merünk tervezni velük. aki jót akar magának, véletlenül se foglaljon Wizz-jegy mellé olyan szállást, amire előleget kell fizetni, aki pedig esetleg az egészet kifizeti foglaláskor, az igazi hazárdjátékos.
Egyre kevésbé értjük, hogy lesz idén is 20 százalék feletti növekedés Budapesten, az irány inkább az, hogy történetében először kevesebb utast szállít majd a Wizz a magyar piacon, mint az előző évben. Ahhoz, hogy ne így legyen, sürgősen új útvonalak bejelentésére lenne szükség. forrás:fapadosinfo.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése