A Valentin-nap apropójából kiosztott Ryanair-ingyenjegyekre jogosító
utalvány után sokan hiába várják a repülést lehetővé tevő
visszaigazolást. A légitársaság szerint 97 százalékos a feldolgozottság,
ma estére mindenki választ kap.
A Malév csődje
után Ferihegyet több tucat európai nagyvárossal összekötő Ryanair múlt
vasárnap, a Valentin-nap alkalmából, mintegy 1800 ingyenjegyre jogosító
utalványt osztott szét
február 14-én a Westendben. A rövid határidőn belül felhasználható
utalvánnyal a Brüsszelbe, Baden-Badenbe, Lübeckbe, Göteborgba vagy
Memmingenbe (Nyugat-Münchenbe) lehet repülni.
Csakhogy az emailben vagy faxon visszaküldött
voucherra számos olvasónknak semmilyen visszaigazolása nem érkezett
napok óta, pedig a repülésük napja vészesen közeleg. Már a
bizonytalanság is kényelmetlen, de utasok jó részének jelentős kárt
okozhat, ha adott időpontban jóval drágábban vagy egyáltalán nem tud
eljutni a kívánt városba.
A promóció feltételei önmagában nem voltak
túl bizalomgerjesztők, ugyanis voucher-en szereplő feltételek olyanokat
tartalmaztak, mint hogy a Ryanair nem köteles a megadott dátumra helyet
biztosítani illetve az ajánlatot az ír fapados „saját belátása szerint
bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja”.
Az index.hu egyik olvasója az elsők közt küldte vissza a
voucher-t, de ez sem volt elég a boldoguláshoz: „Először azt a választ
kaptam, hogy a foglalások beérkezési sorrendben történnek. Erre
elmondtam neki, hogy én egy órával az osztogatás kezdete után már
elküldtem nekik. Ekkor jött egy pár másodperces néma csend a vonal másik
végéről, majd türelmet kért [az ügyintéző]. Miután visszatért azzal a
válasszal, hogy hát sajnos ők kinyomtatták a vouchereket, de azok
összekavarodtak és nem beérkezési sorrendben csinálják a foglalásokat."
Ő a szerencsésebbek közé tartozott, hiszen
sokan hiába hívták többször az ügyfélszolgálatot, nem tudtak kapcsolatba
lépni a Ryanairrel, pláne nem magyarul. Külön kellemetlen volt, hogy a
voucheren megadott utazási feltételeknél elírták a légitársaság
honlapját.
A Ryanair az index.hu kérdésére azt felelte, hogy a
promóció vártnál nagyobb sikere miatt lassabb a foglalási folyamat.
Elmondásuk szerint a beérkező igények 97 százalékát már feldolgozták és
vissza is igazolták a foglalást, a maradékot pedig még ma estig
elintézik. Ha valaki mégsem fér fel a kívánt járatra, azzal meg fognak
egyezni az átfoglalásról. Külön kérik emellett, hogy az érintettek
ellenőrizzék a levelezőrendszerük spamfiókját, mert előfordulhat ilyen
típusú hiba is. A légitársaság arra kéri még az érintetteket, hogy
írjanak a promotions@ryanair.com-ra még egyszer, hátha elírták az email
címüket vagy nehezen felismerhető a kézírásuk.
Forrás: index.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése