Tisztelt Utasunk!
A MALÉV hozzánk eljuttatott állásfoglalásában az alábbiakat írja:
„Szíves elnézésüket kérjük a kialakult helyzetért, az Önöket érő kellemetlenségekért. Egészen az utóbbinapokig remény volt az üzemeltetés folytatására, de az utóbbi napok hírei, eseményei hatására a szolgáltató partnerek elvesztették bizalmukat, a vállalat pénzügyileg ellehetetlenült. A Malév Igazgatóságának döntése alapján ezért sajnos február 3-a 06:00 órától repülőgépeik nem szállnak fel.
Utazásaival kapcsolatban javasoljuk, hogy érdeklődjön más légitársaságok ajánlatairól vagy amennyibeteheti, válasszon más alternatív közlekedési módot.
Visszatérítési igényével kapcsolatosan, a következő módon járjon el
- amennyiben Ön a 5/2012. (I.31) Kormány rendelet 2 § (1) bekezdése hatálya alá esik,
- azaz jegyét a járatok leállítása előtt vásárolta meg, valamint
- repülőjegye a 2012. február 3-6. közötti időszakra vonatkozik, vagy a leállítás napján vagy azt megelőzően a célállomásra már elutazott, és a visszafelé útra 2012. február 29-ig érvényes Malév járatszámú menetrendszerinti járatokra szóló menetjeggyel rendelkezik,
küldje kártérítési igényét a malev@malev.com e-mail címre vagy a 1476 Bp., Pf.79. postafiók címre. Az igényhez, kérjük, minden utazással kapcsolatos dokumentum másolatát csatolni szíveskedjenek, hiszen az igényt csak ezek birtokában tudjuk elbírálni.
- amennyiben Ön nem esik a fenti Kormány rendelet hatálya alá,
- bankkártyás fizetés esetén, vagy PayPal-on keresztül vásárolt (on-line, utazási iroda, Malév jegyiroda), javasoljuk, hogy forduljon bankjához, és érdeklődjön a visszafizetési lehetőségekről;
- ha utazási irodában készpénzért vagy átutalással vásárolta repülőjegyét, március 2-ig nyújtsa be visszatérítési igényét az utazási irodához; (Involuntary alapon, refund application alkalmazásával)
- ha utazási irodában repülőjegyet is tartalmazó utazási csomagot vásárolt, forduljon igényével az utazási irodához;
- ha Malév irodában, készpénzért vagy átutalással vette repülőjegyét, kérjük küldje kárigényét malev@malev.com email címre vagy a 1476 Bp., Pf.79. postafiók címre. A kártérítésre a várható felszámolási eljárás keretében, a hatályos jogszabályok szerint kerülhet sor;
- más légitársaságok által a Malév járataira kiállított jegyek esetében forduljon az értékesítő légitársasághoz;
- ha a Malévra szóló törzsutas jegyéhez kapcsolódó adókat és illetékeket bankkártyával fizette, javasoljuk, hogy forduljon bankjához, és érdeklődjön a visszafizetési lehetőségekről;
- ha a Malévra szóló törzsutas jegyéhez kapcsolódó adókat és illetékeket átutalással teljesítette, kérjük küldje kárigényét malev@malev.com email címre vagy a 1476 Bp., Pf.79. postafiók címre. A kártérítésre a várható felszámolási eljárás keretében, a hatályos jogszabályok szerint kerülhet sor;
- ha más légitársaságra vásárolt Malév törzsutas pontokért jegyet, kérjük, érdeklődjön az adott légitársaságnál;
- Malév repülőjegyen, más légitársaság járatára kiállított utazás esetében, kérjük küldje kárigényét malev@malev.com email címre vagy a 1476 Bp., Pf.79. postafiók címre. A kártérítésre a várható felszámolási eljárás keretében, a hatályos jogszabályok szerint kerülhet sor.
Kérjük ha további kérdése van, hívja Contact Centerünket
- Magyarországról: 06-40-21-21-21
- külföldről: +36-1-802-11-11”
Irodánk minden érintettel fölveszi a kapcsolatot az utazási időpontjuk sorrendjében:
AST-American Service Travel
Hungary, 1051 Budapest, Jozsef A. u. 18.
Phone: 00-36-1-327-4040
Fax: 00-36-1-327-4045
E-mail: reservation@american.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése