...majdnem összetöröd a kocsidat, miközben a napfénytetőn kinézve nézel egy áthúzó repülőgépet;
...a rendszámokról repülőterek kódjait olvasod le;
...akkor is észreveszed a repülőgépeket, ha 33000 lábbal a fejed fölött repül el;
...a saját magasságodat is lábban adod meg;
...az időjárás-előrejelzést nem Németh Lajostól, hanem a Metarból tudod meg;
...a szél sebességét csomóban, az autód sebességét Mach-ban számolod;
...minden költségedet átszámolod repült órába. Egy mozijegy például 6 perc repülés;
...a FlightSim nem játék, hanem mellékfoglalkozás;
...úgy építed a házad, hogy a teraszról tudj áthaladózni;
...ha a fejfájásoddal orvoshoz indulsz, dea reptérre érkezel;
...ha ködben vezetsz, az autód műszerfaláról próbálsz tájékozódni;
...amikor gyorsítasz az autópálya felhajtóján, felkapcsolod a reflektort;
...amikor lassítasz kihajtás előtt, akkor is;
...a tempomat bekapcsolása után az autódban utazókat tájékoztatod az érkezés várható időpontjáról, illetve a célállomás időjárásáról;
...a családi nyaralást az alapján tervezed meg, hogy merre tudtok eddig ismeretlen repülőgép-típussal utazni;
...éjszaka a leszállófények alapján megmondod a repülőgép típusát;
...nappal pedig a hangja alapján;
...a városokat csak ICAO kód alapján tudod beazonosítani;
...több repülős szakkifejezést ismersz, mint hétköznapit;
...mielőtt beszállnál az autódba, egy checklisttel körbejárod;
...télikabát helyett láthatósági kabátban jársz;
...az első randit a ferihegyi spotterdombra beszéled meg;
...a haverokkal beszélgetve minden mondatot bemutatkozással kezdesz;
...csak pilótákkal vagy légiutaskísérőkkel randizol;
...listát tudsz írni ezekről a szokásaidról.
Forrás: gulliverutazik.blog.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése