Oldalak

2010. október 21., csütörtök

Itt a FÉRFI válasz!

Csatoljuk be! Ezúttal férfiak ropják a fapados járaton



Férfiakra cserélte a személyzeti tánckart az a fülöp-szigeteki légitársaság, amely hatalmas sikert aratott a biztonsági előadást táncolva tartó légi kisasszonyaival.
Fanyalgók is akadtak azonban, akik szerint a produkció megalázó a női nemre. A légitársaság így aztán pénteken legényeket táncoltatott, ugyanúgy hármat, de más zenére. A női trió Lady Gaga popsztár Just Dance - Egyszerűen csak táncolj! - című slágerére alapozva mutogatta ritmusra mozogva a biztonsági mellényeket, az oxigénmaszkokat, fújta meg vészsípjait, és megpördülve, széttárt karral mutatott a vészkijáratokra.
A legények a Men Without Hats (Férfiak kalap nélkül) nevű új-hullámos zenekarnak a produkcióhoz tökéletesen passzoló, Safety Dance (Biztonsági tánc) című számára tartották biztonsági előadásukat.
A női produkciót felvette egy utas videóra és feltöltötte a YouTube internetes videomegosztó honlapra. Itt megnézhető!>>> Péntekig már 7 millióan voltak rá kíváncsiak, ami hatalmas siker.
A zene miatt egyébként nemigen hallani a szóbeli eligazítást, de az utasok még a felszállás előtt átesnek egy "normális" biztonsági okításon, a táncrevüs ráadásváltozat csak később következik, a levegőben.
A manilai központú fapados légitársaság nem először szolgál rendhagyó úti programmal, rendezett már énekversenyt is utasainak.forrás:nol

Húzzon el innen a fapados!

Hadd kezdjem egy közgazdasági feladvánnyal! Mit tennének önök, ha egy európai fapados légitársaság, mondjuk egy ír, Budapestre telepítené közép-európai központját. Viszont akiket Magyarországon alkalmaz, azok nem nálunk, hanem Írországban adóznának? Vagyis a légitársaság idehozna repülőgépeket, áttételesen rengeteg beszállítónak adna munkát, és így Budapesten keresztül repülnének a nyugati turisták Litvániába éppúgy, mint mondjuk Bulgáriába.
Viszont a légitársaság magyar alkalmazottai, utaskísérők, pilóták, helyfoglaló ügynökök és a többiek, lennének mondjuk 700-an, nem fizetnének egyetlen fillér adót sem Magyarországon. Ír légitársaság adna munkát nekik, úgyhogy az ír költségvetést gazdagítanák Budapestről is. Ez lenne tehát a feladvány! Önök engednék ezt, vagy azt mondanák a fapados légitársaságnak, hogy inkább „húzzon el” Magyarországról, reptesse a turistákat máshonnan Litvániába és Szófiába.
Mit tennének önök? Mert a franciák hosszas fejtörés után végül úgy döntöttek, hogy az ír Ryanair légitársaság „húzzon el” Franciaországból. Nincs rá szükség így és ilyen formában. Az egyesült Európa tipikus problémája ez. Az egymással versenyző országok uniója (kinél alacsonyabb a személyi jövedelemadó, kinél lehet könnyebben kirúgni egy alkalmazottat stb., stb.), nos, ez az Európa tele van kiskapukkal.
Az írek azzal érvelnek, hogy a Ryanair sikere az íreké! Ők adnak munkát a marseilles-i központjukban dolgozó franciáknak, reggelente a légiutas-kísérő francia hölgyek az ő gépükre szállnak fel francia földön, és náluk keresik, ír fedélzeten, ír cégvezetők utasításai szerint a kenyerüket. Úgyhogy fizessenek ott adót! Vagyis Írországban! Innen persze már csak egy lépés, hogy egy londoni központú angol divatüzlet budapesti alkalmazottai miért nem Angliában adóznak…
Fontos, szó szerint zsebbe vágó kérdések ezek, csak Magyarországon nem hallunk róluk eleget. A Ryanair most mindenesetre Spanyolországba vagy Litvániába viszi át a kérdéses 700 munkahelyet és velük együtt a beszállítói megrendeléseket. Jöhetnének éppenséggel hozzánk is! Vagy nem?
forrás: metropol

2010. október 7., csütörtök